نکاتی در زمینه طراحی وب سایت جذاب
نوشته شده توسط : مهمان نواز


یک وب سایت دیدنی براحتی می‌تواند بازدید کننده های بیشماری را برای شما جمع آوری نماید.  طراحی سایت شرکتی امری که براحتی ممکن میباشد. متاسفانه اکثر اشخاص در پباده سازی به نکته های ریزی که لازمه جذابیت بخشی به تارنما می باشد اعتنا نمکنند. جذب ترافیک اما برای یک در سایت اساسی میباشد البته مهمتر از آنطراحی اینترنت سایتی دیدنی و زیباست که بتواند بازدیدکننده جذب گردیده را برای مدتی زیاد در وبسایت نگه داشت.

نکتی که درین نوشته‌ی‌علمی بدان اشاره میوشد می‌تواند در ساخت وب سایت تارنما جالب و قشنگ به شما یاری دهد و بازدید کننده شما‌را ترغیب به ماندن در سایت شما برای مدتی طولانی خیس کند.

گزینش صحیح و آگاهانه رنگ و قالب وبسایت
شفاف میباشد که برای گزینش رنگ اساسی وبسایت می بایست یه خرده خلاقیت داشت و این در معنای مشقت فعالیت شما وجود ندارد. ولی دشواری فعالیت در، کشف کردن رنگ هایی متناسب که در کنار رنگ اساسی میباشد. ممکن میباشد که کمپانی شما دارنده لوگو یا این که رنگ سازمانی خاصی باشد. در این حالت ناچارید رنگ هایی را تعیین نمایید که با مسئله رنگ سازمانی منطبق دارااست. در خصوص قالب نیز داشتن یه خرده ذوق وسلیقه و تدبیر از معدود و کیف دکورا سیون ساخت وب سایت های امروزی می‌تواند رویه گشای شما باشد. با مقداری عملکرد، میتوانید تارنما خویش را به شاهکاری با امکان های تصویری و جلوه های بصری تبدیل نمائید.
ممکن میباشد شما تجربه کافی در مسئله گزینش رنگ صحیح نداشته باشید البته مکان نگرانی وجود ندارد. با جستجویی بدون نقص در وب و جستن تارنما آیتم عشق و علاقه خویش (از باب رنگ و قالب) می‌توانید از آن تحت عنوان سبک و مثال در تعیین طرح و رنگ گزینه پسند خویش به کارگیری نمایید. در پایان نیز می‌توانید با تغییرات اندکی اکنون و هوای فردی به طراحی وب سایت خویش بدهید.

 

مورد صفحه های تارنما
در زمینه‌ی قضیه تارنما موردنیاز میباشد که مطمئن گردید که یوزرها در موضوع صفحه ها شما برای قرائت متن ها تارنما مشکلی ندارند. از رنگهای تیره برای متن‌ها خویش در موضوع های تیره ی و یا این که رنگهای سپید و زرد رنگ استعمال نکنید. درصورتی که مورد صفحه ها شما تیره میباشد از رنگ های پر‌نور برای متن ها خویش به کارگیری فرمایید و بالعکس. معمولاً رنگی که برای لینکها و پیوندهای به کارگیری می‌شود آبی‌رنگ میباشد (پیش از بازدید) پس در صورتی‌که شما قضیه تیره در وبسایت خویش دارید مطمئن گردید که رنگ لینکهای شما پر‌نور میباشد.

سرعت بالای بارگزاری وب سایت
یوزرها مدرن برای سرعت وب سایت اهمیت بالایی قائل می باشند. در دنیایی که دسترسی سریعتر به داده ها نوعی برتری و خصوصیت محسوب میشود ، حتی تعدادی ثانیه نیز میتواند تفاوتی فاحش برای شما باشد.

اهمیت سرعت وب سایت در جذابیت و زیبایی تارنما از انجاست که امروزه بیشتر اشخاص از روش تلفن همراه های تلفن همراه به کاوش در وب می‌پردازند. فکر کنید که فردی پشت لامپ قرمز رنگ ایستاده ویا به انتظار اتوبوس نشسته میباشد. مثلا درصورتی که شما دارنده یک تارنما رستورانی می باشید مایحتاج میباشد کاری فرمائید که در همین مقطع اندک مخاطب بتواند هم از محل ظریف شما اطلاع یابد و هم بتواند به منوی غذای رستوران شما دسترسی پیدا نماید.در‌این مواقع سرعت وبسایت اهمیتی ویژه می‌یابد

تخصیص سایز پیکسلی مطلوب
سایز صفحه ها اینترنت با واحد پیکسل اندازه گیری میشوند. پیکسل ها واحداندازه گیری کاغذ میباشند. یک شیت اینترنت قادر است در هر سایزی باشد. مانند (1024*768)

قابل انعطاف افزارهای طراحی سایت معمولاً سایزهای استاندارد پباده سازی صفحه ها اینترنت را در مشت شما قرار میدهند. برای پباده سازی صفحه های پاپ آپ مدام از سایزهای کوچکتر به کار گیری نمایید. تعیین سایز پیکسلی صفحه های تارنما با شماست. نکته ای که مد حیث شما بایستی باشد این میباشد که سایزی را گزینش فرمایید تا در همگی نمایشگرهای قابل اکران باشد.

لوگو
با پباده سازی لوگویی بی آلایش یاری به شناساندن وبسایت خویش خواهید کرد. در رمز برگه خویش جایی برای آن در لحاظ بگیرید و با تایپ کردن متنی در رابطه کمپانی و تارنما خویش توضیحاتی اختصاصی از سایت خویش ارائه دهید. اینها آدرس از شماست که در ذهن بازدیدکننده و استفاده کننده وبسایت خویش هک میکنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: